European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Diverse produse alimentare
Diverse produse alimentare
11 Jan 2019
Solicitare сlarificări
20 Jan 2019
Depunerea ofertelor
28 Jan 2019
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
99 781 .00 MDL
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
PENITENCIARUL NR.3-LEOVA
Raion
Leova
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1547196364482
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
PENITENCIARUL NR.3-LEOVA
Număr naţional de înregistrare
1006601001872
Adresă
Leova, Republic of Moldova
Oraș
locality
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-6300
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Danu Catanoi
Telefon
+37379278772
Adresa principală: (URL)
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
Persoană juridică de drept public
Activitate principală
Aparare
Activitatea sectorială principală
Activități legate de aeroporturi
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Danu Catanoi
Telefon
+37379278772
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
e-licitatie.mdachizitii.mdYPTENDER.MDmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Diverse produse alimentare
Cod CPV principal
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
99 781.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Diverse produse alimentare
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Frunze de dafin
Numărul lotului
e77220b7-1589-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Status
Active
Locul livrării
MD-6300, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or.Leova, șoseaua Cahulului, 13
Descrierea achiziției:
Frunze de dafin
15800000-6 Diverse produse alimentare
Cantitate/ Unitate de măsură
17 Kilogram
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
785.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 01.02.2019 / Încheiere: 31.12.2019
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Crupe în asortiment (crupă de grîu, crupă de arcapaș(orz), crupă de orz, crupă de porumb, mazăre uscată,șlefuită și despicată,crupe de orez șlefuit de calitatea I, sub formă de boabe întregi)
Numărul lotului
e77220b6-1589-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Status
Active
Titlu
Paste făinoase
Numărul lotului
e77220b4-1589-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Status
Active
Titlu
Făină de grîu calitatea II
Numărul lotului
e77220b5-1589-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1547196364482-PN-1547196364518
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2019 / 19:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
20.01.2019 / 11:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
28.01.2019 / 19:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1547196223477-FS-1547196224087
Valoarea
99 781.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Invitaţie de participare Anunţ de participare
ID: 2f08d563-b622-4e31-b69e-d4dc4e308017-1547197710580
Data publicării: 11.01.2019 / 10:16
Documentaţie de atribuire DUAE
ID: a4667cf7-e137-4eb1-b122-b6d4ecbbfa22-1547197709992
Data publicării: 11.01.2019 / 10:16
Documentaţie de atribuire Documentaţia Standard
ID: d18c9172-1976-4cda-9266-44821609cc12-1547197708896
Data publicării: 11.01.2019 / 10:16
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 11/01/2019