European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă (cartofi proaspeţi alimentari)
Cartofi proaspeţi alimentari
21 Feb 2019
Solicitare сlarificări
26 Feb 2019
Depunerea ofertelor
01 Mar 2019
Perioada de licitaree
04 Mar 2019
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
535 500 .00 MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Ofertele a fost revizuite
Autoritate contractantă denumire
AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1550751314255
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII
Număr naţional de înregistrare
1006601001229
Adresă
mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD2021
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Colesnic Elena
Telefon
022-25-21-28
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Colesnic Elena
Telefon
022-25-21-28
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
YPTENDER.MDmtender.mde-licitatie.mdachizitii.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă (cartofi proaspeţi alimentari)
Cod CPV principal
03212100-1 - Cartofi
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
535 500.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Cartofi proaspeţi alimentari
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Cartofi proaspeţi alimentari
Numărul lotului
72b0f361-35db-11e9-bc94-25b0c2da1c29
Status
Complete
Locul livrării
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Lupu 37
Descrierea achiziției:
Cartofi proaspeţi alimentari
03212100-1 Cartofi
Cantitate/ Unitate de măsură
105000 Kilogram
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
535 500.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 11.03.2019 / Încheiere: 30.12.2019
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii: 04.03.2019
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1550751314255-PN-1550751314340
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2019 / 14:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
26.02.2019 / 13:30
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
04.03.2019 / 12:18
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1550750815676-FS-1550751137096
Valoarea
535 500.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Model de сontract Documentatia standard
ID: 92b14643-59aa-4553-9e31-596fa8a04731-1550825696219
Data publicării: 22.02.2019 / 08:56
Criterii de calificare DUAE
ID: 06272bb5-7f85-4e79-913c-fe32b509542a-1550753947361
Data publicării: 21.02.2019 / 13:20
Specificații tehnice Specificaţii tehnice
ID: 33f0de37-2915-455c-8e50-4dbbde48d183-1550753693376
Data publicării: 21.02.2019 / 13:20
Specificații tehnice Specificaţii de preţ
ID: 4e5eb997-c1bb-4c54-aba6-630919a67dfb-1550753604256
Data publicării: 21.02.2019 / 13:20
Criterii de evaluare FDA
ID: 5990bd48-2164-405b-99c6-a7440f0f378d-1550753518235
Data publicării: 21.02.2019 / 13:20
Invitaţie de participare Anunt de participare
ID: 255266c4-de31-4e14-9402-1ec77426712c-1550752998217
Data publicării: 21.02.2019 / 13:20
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 21/02/2019