Lucrari de reparatie a vestiarelor si a casangeriei Palatului de Cultura
Lucrari de reparatie a vestiarelor si a casangeriei Palatului de Cultura
16 Apr 2019
Solicitare сlarificări
22 Apr 2019
Depunerea ofertelor
03 May 2019
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
522 900
.00
MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Procedură anulată
Autoritate contractantă denumire
Primaria Manta
Raion
Cahul
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1555402700362
Anunț de
participare
participare
Clarificare și
modificări
modificări
Procedura de
contestare
contestare
Licitație electronică
Ofertele
electronice
electronice
Evaluarea
ofertelor
ofertelor
Atribuirea
contractului
contractului
Raport de
procedură
procedură
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
Primaria Manta
Număr naţional de înregistrare
1007601007033
Adresă
Cahul,
s. Manta
Oraș
s.Manta
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
3925
Țară
MOLDOVA
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Hincu Violeta
Telefon
079322445
E-mail
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Lucrari de reparatie a vestiarelor si a casangeriei Palatului de Cultura
Cod CPV principal
45400000-1 -
Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul contractului
Lucrari
Valoarea totală estimată fără TVA
522 900.00
MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Lucrari de reparatie a vestiarelor si a casangeriei Palatului de Cultura
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Lucrari de reparatie a casangeriei Palatului de Cultura
Numărul lotului
9eddf3f3-6035-11e9-8f69-ddf0ecccd6dd
Status
Cancelled
Locul livrării
3925,
MOLDOVA,
Cahul,
s.Manta,
s. Manta
Descrierea achiziției:
Lucrari de reparatie a casangeriei Palatului de Cultura
45400000-1 Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitate/ Unitate de măsură
1 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
85 300.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 15.05.2019 /
Încheiere: 30.12.2020
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Lucrari de reparatie a vestiarelor Salii de Sport
Numărul lotului
9eddf3f2-6035-11e9-8f69-ddf0ecccd6dd
Status
Cancelled
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică
nu
va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: №
ocds-b3wdp1-MD-1555402700362-PN-1555402700421
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2019 / 11:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
22.04.2019 / 11:30
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
03.05.2019 / 11:00
Pentru proceduri electronice de licitare:
la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare:
negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1555401664965-FS-1555401716739
Valoarea
350 000.00
MDL
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1555401664965-FS-1555401893423
Valoarea
172 900.00
MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
- Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
- Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
- Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
- MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
- Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
- Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
- Aceasta nu este o achiziție recurentă.
- Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
- Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
duae.semnat (1).pdf
ID: 1461ed0a-6164-4a14-8b8d-f951cf7050cc-1555411302293
Data publicării: 16.04.2019 / 10:51
Documentaţie de atribuire
documentatia_standard_lucrari.semnat (3).pdf
ID: 68bd9fb8-af53-4d7c-9c25-b856aaca8133-1555411291240
Data publicării: 16.04.2019 / 10:51
Documentaţie de atribuire
caietul de sarcini vestiare.semnat.pdf
ID: 647c280f-8f82-473c-be1f-84ae45020ae7-1555411269096
Data publicării: 16.04.2019 / 10:51
Documentaţie de atribuire
caietul de sarcini - casangerie.doc.semnat.pdf
ID: 8cb818e5-d830-46f1-8e31-2e05438d835f-1555411257281
Data publicării: 16.04.2019 / 10:51
Documentaţie de atribuire
anunt de participare cop.semnat (2).pdf
ID: e8a01f65-aacf-424d-a6c8-c4869066630c-1555411247292
Data publicării: 16.04.2019 / 10:51
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare
Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.
-
Operatorul economic poate depune o contestație în :
- 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
- 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
- Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
- În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului:
16/04/2019