European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Servicii de verificare periodică, verificare metrologică și etalonare a Dispozitivelor medicale pentru anul 2021
Servicii de verificare periodică, verificare metrologică și etalonare a Dispozitivelor medicale pentru anul 2021
18 Nov 2020
Solicitare сlarificări
23 Nov 2020
Depunerea ofertelor
01 Dec 2020
Perioada de licitaree
02 Dec 2020
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
609 839 .14 MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
IMSP Spitalul Clinic Republican„Timofei Moșneaga”
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1605687146958
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
IMSP Spitalul Clinic Republican„Timofei Moșneaga”
Număr naţional de înregistrare
1003600150783
Adresă
mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2025
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Tatiana Bulat
Telefon
022403697
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Tatiana Bulat
Telefon
022403697
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
mtender.mdYPTENDER.MDachizitii.mde-licitatie.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Servicii de verificare periodică, verificare metrologică și etalonare a Dispozitivelor medicale pentru anul 2021
Cod CPV principal
50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
609 839.14 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Servicii de verificare periodică, verificare metrologică și etalonare a Dispozitivelor medicale pentru anul 2021
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Lot 10. Verificare periodică Pompe cu seringă
Numărul lotului
d4b47cb6-d4c2-4073-b7b8-b650bd579515
Status
Active
Locul livrării
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Descrierea achiziției:
Lot 10. Verificare periodică Pompe cu seringă
50421000-2 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitate/ Unitate de măsură
100 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
63 600.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 01.01.2021 / Încheiere: 31.12.2021
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Lot 20. Verificare periodică Coagulometre
Numărul lotului
7a85d955-a904-404f-8bd1-6c6ebdb765ef
Status
Active
Titlu
Lot 5. Verificare periodică Dispozitive de anestezie
Numărul lotului
7496e6a5-94b6-4d2d-a458-b7f82d4d7c0c
Status
Active
Titlu
Lot 6. Verificare periodică Ventilatoare pulmonare
Numărul lotului
b7acbd35-c530-435d-843a-72e493e173ec
Status
Active
Titlu
Lot 1. Servicii de verificare metrologică
Numărul lotului
3d209e9d-13c8-4083-a61d-3ec278181301
Status
Active
Titlu
Lot 14. Verificare periodică Analizatoare: biochimice, imunologice, hematologice, măsurarea echilibrului acido-bazic
Numărul lotului
b82dd167-cfd5-4664-8865-83e7ce588689
Status
Active
Titlu
Lot 18. Verificare periodică Centrifuga de laborator
Numărul lotului
2cd756b4-acd3-484f-9bc6-5029490f484e
Status
Active
Titlu
Lot 3. Servicii de etalonare (INM) a Dozimetrelor de măsurare a radiațiilor ionizante de buzunar
Numărul lotului
fd140410-d1ed-4b86-8a32-2a30d4ef00f6
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 21. Verificare periodică Dispozitiv de resuscitare prin defibrilare externă
Numărul lotului
c038a4d7-70f0-4288-a363-f53b68e9e4bd
Status
Active
Titlu
Lot 23. Servicii de etalonare Incinte termostatice (-32⁰C) (pt2)
Numărul lotului
878e05b7-6c87-4f18-84ac-fc93e2d6c701
Status
Active
Titlu
Lot 17. Verificare periodică Termostate
Numărul lotului
64a3de6e-d2b6-43d4-b74a-0bf402436696
Status
Active
Titlu
Lot 8. Verificare periodică Electrocardiografe
Numărul lotului
3ffaba79-fbea-4977-baf9-5f06287141d0
Status
Active
Titlu
Lot 15. Verificare periodică Sterilizatoare cu aer uscat
Numărul lotului
d9b553b7-beb0-4f9b-955d-45eb1b3bfc49
Status
Active
Titlu
Lot 11. Verificare periodică Pulsoximetre / Pulsometre
Numărul lotului
8332cb57-2941-4a13-918a-7ce4febc7833
Status
Active
Titlu
Lot 2. Servicii de verificare metrologică (INM) a Dozimetrelor de contaminare cu detector de măsurare a radiaț. ionizante
Numărul lotului
7a1d58c3-479f-4859-9cbc-cfbc147180a4
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 4. Verificare periodică Monitoare de pacient
Numărul lotului
9633533d-1843-486e-8deb-4ab3d6ce06b7
Status
Active
Titlu
Lot 19. Verificare periodică Dozatoare mecanice și electronice de laborator
Numărul lotului
dc24c8f5-ec72-4db2-8af5-2897ed02504f
Status
Active
Titlu
Lot 22. Verificare periodică Spirometru
Numărul lotului
94990a08-342c-421f-8f90-028d435c10fa
Status
Active
Titlu
Lot 16. Verificare periodică Sterilizatoare cu aburi (autoclave)
Numărul lotului
8bc0a219-46f5-474d-9b22-818d96e66131
Status
Active
Titlu
Lot 9. Verificare periodică Pompe de infuzie
Numărul lotului
3f3e0872-44b1-4186-b037-d58d62dbcece
Status
Active
Titlu
Lot 13. Verificare periodică Dispozitive ultrasonografice diagnostice / efect Doppler
Numărul lotului
0940537b-9c2e-49b8-b8ec-82720102a240
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 12. Verificare periodică Dispozitive de măsurare a presiunii arteriale neinvazive (mecanice)
Numărul lotului
64a87423-8b76-4d13-82f4-5eaad9ed9379
Status
Active
Titlu
Lot 7. Verificare periodică Set lentile oftalmologice
Numărul lotului
6af487f9-8bfd-444f-a58f-d58d2c091570
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii: 02.12.2020
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1605687146958-PN-1605687146992
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.12.2020 / 08:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
23.11.2020 / 08:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
02.12.2020 / 12:38
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1605687061970-FS-1605687113369
Valoarea
609 839.14 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Criterii de calificare duae.semnat.pdf
ID: bf8262ba-4a14-4fa3-97cc-0b5d9c80c370-1605688704979
Data publicării: 18.11.2020 / 08:41
Criterii de calificare duae.doc
ID: 824d172b-0983-463d-8ae2-c26f46df635d-1605688691378
Data publicării: 18.11.2020 / 08:41
Documentaţie de atribuire documentatia_standard.semnat.pdf
ID: b4543bd1-a99a-47ca-b55a-fe96dd918f1f-1605688678530
Data publicării: 18.11.2020 / 08:41
Documentaţie de atribuire documentatia_standard.docx
ID: 9039ed51-a3cb-4422-bf63-b6b21f03464e-1605688651985
Data publicării: 18.11.2020 / 08:41
Invitaţie de participare anunt de participare.semnat.pdf
ID: fd4d184f-6bc4-45ca-875a-e1730a14cd18-1605688630268
Data publicării: 18.11.2020 / 08:41
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 18/11/2020