Servicii de curatare si menaj
Servicii de curatare si menaj pentru structurile teritoriale ale ANOFM
15 Dec 2020
Solicitare сlarificări
22 Dec 2020
Depunerea ofertelor
25 Dec 2020
Perioada de licitaree
28 Dec 2020
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
280 000
.00
MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1608044556515
Anunț de
participare
participare
Clarificare și
modificări
modificări
Procedura de
contestare
contestare
Licitație electronică
Ofertele
electronice
electronice
Evaluarea
ofertelor
ofertelor
Atribuirea
contractului
contractului
Raport de
procedură
procedură
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă
Număr naţional de înregistrare
1006601001023
Adresă
mun.Chişinău,
str. Vasile Alecsandri, 1
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2009
Țară
MOLDOVA
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Camerzan Andrei
Telefon
0-22-227804
E-mail
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Servicii de curatare si menaj
Cod CPV principal
90900000-6 -
Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
280 000.00
MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Servicii de curatare si menaj pentru structurile teritoriale ale ANOFM
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
servicii de curatare si menaj
Numărul lotului
c7966bb6-8cb3-4595-8e83-a520ad939972
Status
Active
Locul livrării
MD-2009,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Vasile Alecsandri, 1
Descrierea achiziției:
Servicii de curatare si menaj
90900000-6 Servicii de curăţenie şi igienizare
Cantitate/ Unitate de măsură
1715.1 Metru patrat
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
280 000.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 01.01.2021 /
Încheiere: 31.12.2021
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Documentaţie de atribuire
anunt de participare.pdf
ID: aba1b98e-56e7-44f7-b6a3-ac736908c03a-1608045313367
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Documentaţie de atribuire
duae menaj.doc
ID: 3493aeff-3192-4683-a0ef-ab80a4bf0bed-1608045313321
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Documentaţie de atribuire
documentatia standart.docx
ID: 3cb5309c-6940-4546-a070-40259159b7f7-1608045313301
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică
va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii:
28.12.2020
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: №
ocds-b3wdp1-MD-1608044556515-PN-1608044556544
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.12.2020 / 22:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
22.12.2020 / 22:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
28.12.2020 / 12:18
Pentru proceduri electronice de licitare:
la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare:
negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1608043919486-FS-1608044408827
Valoarea
280 000.00
MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
- Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
- Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
- Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
- MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
- Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
- Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
- Aceasta nu este o achiziție recurentă.
- Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
- Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
duae menaj.doc
ID: 94676f51-c2ca-441b-b82a-dd39fdc1543c-1608044878273
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Documentaţie de atribuire
anunt de participare.pdf
ID: 7972997f-5be8-4e27-927e-b3e7eb03e263-1608044878104
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Documentaţie de atribuire
documentatia standart.docx
ID: 8bef6167-3934-4844-af5f-30d4aed1e69d-1608044878038
Data publicării: 15.12.2020 / 15:17
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare
Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.
-
Operatorul economic poate depune o contestație în :
- 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
- 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
- Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
- În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului:
15/12/2020