European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
11 May 2021
Solicitare сlarificări
20 May 2021
Depunerea ofertelor
02 Jun 2021
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
1 350 000 .00 MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
Primaria or. Glodeni
Raion
Glodeni
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1620739828596
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
Primaria or. Glodeni
Număr naţional de înregistrare
1007601002500
Adresă
Glodeni, str.Suveranitatii, 4
Oraș
or.Glodeni
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-4901
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Alexadr Vasilovschi
Telefon
024923040
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Alexadr Vasilovschi
Telefon
024923040
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
YPTENDER.MDe-licitatie.mdachizitii.mdmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
Cod CPV principal
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul contractului
Lucrari
Valoarea totală estimată fără TVA
1 350 000.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
Numărul lotului
c740a23e-46c7-4543-9d5d-fc6ab74b9d68
Status
Active
Locul livrării
MD-4901, MOLDOVA, Glodeni, or.Glodeni, str.Suveranitatii, 4
Descrierea achiziției:
Lucrari de reparatie a str.Basarabeana or.Glodeni
45200000-9 Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitate/ Unitate de măsură
1 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
1 350 000.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 04.06.2021 / Încheiere: 31.12.2021
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Invitaţie de participare anunt_de_participare .signed.pdf
ID: 5c33e88d-23cd-45d0-9eb3-25a86b6233c1-1620740482842
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1620739828596-PN-1620739828568
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2021 / 09:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
20.05.2021 / 21:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
02.06.2021 / 09:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1620739712282-FS-1620739787195
Valoarea
1 350 000.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire duae_ro_.doc
ID: 678519bb-071f-4848-90f1-390e1eb172b9-1620740327207
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Documentaţie de atribuire documentatia_standard_lucrari .signed.pdf
ID: 1bd1c5dd-b4a0-43f4-b4c4-71c8525ff12c-1620740305538
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Specificații tehnice schema(bas sec2).signed.pdf
ID: abbfe96b-77aa-4348-9e8a-8effe4a7823d-1620740280434
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Documentaţie de atribuire caiet de sarcini(bas2).signed.pdf
ID: 247bfb46-a4dd-49c0-94ae-79ed45927ab2-1620740255837
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Specificații tehnice schema(1).signed.pdf
ID: dfb0e899-422c-4499-bfe7-ecdce281a91c-1620740226607
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Documentaţie de atribuire caiet de sarcini (bas1).signed.pdf
ID: 7093fdb8-ec05-4572-b6e0-3d4b4def8f42-1620740205161
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Invitaţie de participare anunt_de_participare .signed.pdf
ID: 607dc073-127f-4d67-92d8-3a47acb18f08-1620740166876
Data publicării: 11.05.2021 / 13:42
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 11/05/2021