servicii de reparație a tehnicii de birou
servicii de reparație a tehnicii de birou
14 Jul 2022
Solicitare сlarificări
18 Jul 2022
Depunerea ofertelor
23 Jul 2022
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
50 000
.00
MDL
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1657802587725
Anunț de
participare
participare
Clarificare și
modificări
modificări
Procedura de
contestare
contestare
Licitație electronică
Ofertele
electronice
electronice
Evaluarea
ofertelor
ofertelor
Atribuirea
contractului
contractului
Raport de
procedură
procedură
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Număr naţional de înregistrare
1018601000021
Adresă
mun.Chişinău,
str. Asachi Gh., 67A
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD- 2028
Țară
MOLDOVA
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Chiper Natalia
Telefon
022574519
E-mail
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
servicii de reparație a tehnicii de birou
Cod CPV principal
50300000-8 -
Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
50 000.00
MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
servicii de reparație a tehnicii de birou
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
servicii de reparație a tehnicii de birou
Numărul lotului
68cd0dd0-30e9-4b17-86df-ab7818b5037c
Status
Active
Locul livrării
MD- 2028,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
str. Asachi Gh., 67A
Descrierea achiziției:
Reparatie imprimanta/ Multiifunctionala (reparatie cuptor sau complexa)
50300000-8 Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitate/ Unitate de măsură
20 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Reparație Notebook.
50300000-8 Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitate/ Unitate de măsură
12 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Reparație computator în set (All in One).
50300000-8 Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitate/ Unitate de măsură
20 Complet
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
50 000.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 29.07.2022 /
Încheiere: 30.12.2022
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică
nu
va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: №
ocds-b3wdp1-MD-1657802587725-PN-1657802587725
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2022 / 13:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
18.07.2022 / 12:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
23.07.2022 / 13:00
Pentru proceduri electronice de licitare:
la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare:
negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1657802525660-FS-1657802564458
Valoarea
50 000.00
MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
- Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
- Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
- Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
- MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
- Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
- Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
- Aceasta nu este o achiziție recurentă.
- Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
- Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
anunt_de_participare_28_09_2021.docx
ID: b8aadc0d-f8a0-470c-b422-8ca394a4f33e-1657802862195
Data publicării: 14.07.2022 / 12:47
Documentaţie de atribuire
anunt_de_participare_28_09_2021.semnat.pdf
ID: 4c081d3a-84da-4405-a29d-318efee4b33e-1657802845846
Data publicării: 14.07.2022 / 12:47
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare
Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.
-
Operatorul economic poate depune o contestație în :
- 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
- 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
- Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
- În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului:
14/07/2022