European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Produsele alimentare II trimestru 2022
Produsele alimentare II trimestru 2022
04 Aug 2022
Solicitare сlarificări
10 Aug 2022
Depunerea ofertelor
13 Aug 2022
Perioada de licitaree
15 Aug 2022
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
204 282 .00 MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
Liceul Teoretic Raional G. A. Gaidarji mun. Comrat
Raion
АТО Гагаузия
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1659610251847
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
Liceul Teoretic Raional G. A. Gaidarji mun. Comrat
Număr naţional de înregistrare
1012601000214
Adresă
АТО Гагаузия, Lenin 198
Oraș
мун.Комрат
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
3801
Țară
МОЛДОВА
Persoană de contact
Gorbunova Liudmila
Telefon
079333205
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Gorbunova Liudmila
Telefon
079333205
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
e-licitatie.mdachizitii.mdYPTENDER.MDmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Produsele alimentare II trimestru 2022
Cod CPV principal
15800000-6 - Различые продукты питания
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
204 282.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Produsele alimentare II trimestru 2022
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Carne de porc
Numărul lotului
9fbe0412-a756-440d-88d1-f44712d65c8f
Status
Active
Locul livrării
3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Lenin 198
Descrierea achiziției:
Carne de porc
15800000-6 Различые продукты питания
Cantitate/ Unitate de măsură
1 kг
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
22 500.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 14.08.2022 / Încheiere: 31.12.2022
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Produse lactate
Numărul lotului
8ce33257-a63b-4c4c-9ef2-81490b04b30e
Status
Active
Titlu
Diverse produse alimentare
Numărul lotului
6fb3457e-dd74-4508-a621-94d05c7cc63e
Status
Active
Titlu
Piine si cifle
Numărul lotului
582f63bd-1a97-4779-a338-3ca3a3405925
Status
Active
Titlu
Cascaval
Numărul lotului
c80e4992-2e35-484d-b340-abae205d88ff
Status
Active
Titlu
Produse de origine animala, carne si produse din carne
Numărul lotului
eb40b785-9cd5-4d40-9a0c-576a4b0631af
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii: 15.08.2022
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1659610251847-PN-1659610251847
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2022 / 06:49
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
10.08.2022 / 06:49
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
15.08.2022 / 12:46
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1659609993082-FS-1659610159302
Valoarea
204 300.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
achizitii.md
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
ID: c2c0311d-d153-42f2-ad3f-46f79429495a-1659941286505
Data publicării: 08.08.2022 / 06:49
ID: c2c0311d-d153-42f2-ad3f-46f79429495a-1659610395598
Data publicării: 04.08.2022 / 11:08
Documentaţie de atribuire duae (4).signed.pdf
ID: c39d8003-1e47-4523-b586-a9d29ff085c3-1659610445761
Data publicării: 04.08.2022 / 11:08
Invitaţie de participare anunț de participare (5).signed.pdf
ID: 11bd6c9b-c5b5-442b-addf-414ee2da9973-1659610311670
Data publicării: 04.08.2022 / 11:08
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 04/08/2022