Produse alimentare pentru perioada ianuarie – iunie 2023 pentru asigurarea alimentatiei la instituțiile preșcolare din cadrul primăriei or. Dondușeni (REPETAT)
Produse alimentare pentru perioada ianuarie – iunie 2023 pentru asigurarea alimentatiei la instituțiile preșcolare din cadrul primăriei or. Dondușeni (REPETAT)
29 Dec 2022
Solicitare сlarificări
03 Jan 2023
Depunerea ofertelor
06 Jan 2023
Perioada de licitaree
09 Jan 2023
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
91 955
.00
MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Perioada de licitare
Autoritate contractantă denumire
PRIMARIA OR.DONDUSENI
Raion
Donduşeni
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1672315280502
Anunț de
participare
participare
Clarificare și
modificări
modificări
Procedura de
contestare
contestare
Licitație electronică
Ofertele
electronice
electronice
Evaluarea
ofertelor
ofertelor
Atribuirea
contractului
contractului
Raport de
procedură
procedură
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
PRIMARIA OR.DONDUSENI
Număr naţional de înregistrare
1007601006793
Adresă
Donduşeni,
str.Independenței 49
Oraș
or.Donduşeni (r-l Donduşeni)
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-5102
Țară
MOLDOVA
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Padnevici Alina
Telefon
+37379549332
E-mail
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Produse alimentare pentru perioada ianuarie – iunie 2023 pentru asigurarea alimentatiei la instituțiile preșcolare din cadrul primăriei or. Dondușeni (REPETAT)
Cod CPV principal
15800000-6 -
Diverse produse alimentare
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
91 955.00
MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Produse alimentare pentru perioada ianuarie – iunie 2023 pentru asigurarea alimentatiei la instituțiile preșcolare din cadrul primăriei or. Dondușeni (REPETAT)
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Pește hec congelat (0,300-0,400g) fara cap, calitate superioara
Numărul lotului
cab9f167-9da6-484b-ad2e-13482b587b69
Status
Active
Locul livrării
MD-5102,
MOLDOVA,
Donduşeni,
or.Donduşeni (r-l Donduşeni),
str.Independenței 49
Descrierea achiziției:
Fara cap, ambalat 5kg-10kg (mold)
15800000-6 Diverse produse alimentare
Cantitate/ Unitate de măsură
710 Kilogram
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
39 760.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 09.01.2023 /
Încheiere: 31.12.2023
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Fructe uscate (gutui, mere, prune)
Numărul lotului
8a3814e6-b158-466b-86b2-4e3a65e3cbe6
Status
Active
Titlu
Biscuiti cu seminte susan si floarea-soarelui
Numărul lotului
03a7f832-8da1-4e21-879f-8011cba2df66
Status
Unsuccessful
Titlu
Drojdie uscata
Numărul lotului
97399958-ad73-4b5f-b1c6-d1ce193a6d23
Status
Active
Titlu
Magiun (mere, piersic, prune)
Numărul lotului
862437de-89ce-4113-9628-3ba639adc6e4
Status
Active
Titlu
Stafide
Numărul lotului
12af9c9b-b963-4c85-ba29-d41a31943c6b
Status
Active
Titlu
Pasta de tomate/rosii
Numărul lotului
01b2d2d2-e9c8-40e6-aa19-add11020e291
Status
Active
Titlu
Ceai negru (frunze, fara pliculete a cite 0,100gr)
Numărul lotului
c4fc2a90-fb09-47a0-abd7-d665b73c89ed
Status
Active
Titlu
Cacao-pudra
Numărul lotului
784a7c1d-9bac-4bee-8c55-2a328aeee4e4
Status
Active
Titlu
Frunze dafin
Numărul lotului
b942643c-d6ae-4143-86b7-14c8d41a8949
Status
Active
Titlu
Bicarbonat de natriu
Numărul lotului
f16474e8-70f4-42c5-a906-3ceafa742dfe
Status
Active
Titlu
Seminte de susan
Numărul lotului
51d74572-d4c3-4ae1-b247-4f200b78d61c
Status
Active
Titlu
Miere artificiala (0,500gr - 0,700gr)
Numărul lotului
ebc92046-89f4-49b8-aef0-24c3f0225908
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică
va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii:
09.01.2023
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: №
ocds-b3wdp1-MD-1672315280502-PN-1672315280502
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2023 / 07:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
03.01.2023 / 06:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
none
Pentru proceduri electronice de licitare:
la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare:
negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1672315220078-FS-1672315252944
Valoarea
91 955.00
MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
- Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
- Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
- Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
- MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
- Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
- Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
- Aceasta nu este o achiziție recurentă.
- Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
- Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
duae.doc
ID: 8d5578b9-3a73-4e80-b8aa-5b90241c1945-1672315328897
Data publicării: 29.12.2022 / 12:02
Documentaţie de atribuire
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
ID: 4b8d2f8b-5af8-4e7c-ae2a-3280803a09e2-1672315318060
Data publicării: 29.12.2022 / 12:02
Documentaţie de atribuire
anunt_de_participare (2023).docx.semnat.pdf
ID: 94056373-f08a-49e5-88ef-2e979cc2a1ff-1672315301818
Data publicării: 29.12.2022 / 12:02
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare
Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.
-
Operatorul economic poate depune o contestație în :
- 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
- 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
- Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
- În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului:
29/12/2022