European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Birotica Rechizite de birou
Birotica Rechizite de birou
15 Feb 2023
Solicitare сlarificări
18 Feb 2023
Depunerea ofertelor
23 Feb 2023
Perioada de licitaree
24 Feb 2023
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
8 500 .00 MDL
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
Î.M. Parcul „Dendrariu”
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1676484732698
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
Î.M. Parcul „Dendrariu”
Număr naţional de înregistrare
1003600113104
Adresă
mun.Chişinău, str. George Enescu, 5
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2064
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Ion Uzun
Telefon
+373 22 85 60 79
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Ion Uzun
Telefon
+373 22 85 60 79
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
mtender.mde-licitatie.mdYPTENDER.MDachizitii.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Birotica Rechizite de birou
Cod CPV principal
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
8 500.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Birotica Rechizite de birou
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Hârtie tip A4
Numărul lotului
ebc7b39f-fbe7-4fe5-8a82-6d6cdca187ef
Status
Active
Locul livrării
MD-2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. George Enescu, 5
Descrierea achiziției:
Hârtie tip A4
42900000-5 Diverse utilaje de uz general şi special
Cantitate/ Unitate de măsură
8 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
8 000.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 25.02.2023 / Încheiere: 31.12.2023
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Documentaţie de atribuire caiet de sarcini.docx
ID: 57576b75-c329-43c2-a8c9-034a4ab6efc9-1676484965352
Data publicării: 15.02.2023 / 18:17
Titlu
Hârtie tip A3
Numărul lotului
63821698-b243-4bc8-820e-67f7b743c8cf
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii: 24.02.2023
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1676484732698-PN-1676484732698
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2023 / 11:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
18.02.2023 / 13:30
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
24.02.2023 / 12:28
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1676484541163-FS-1676484604019
Valoarea
13 500.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire caiet de sarcini.pdf
ID: 9c64ceb9-1b00-4811-9480-63ea2b7dd8da-1676484867626
Data publicării: 15.02.2023 / 18:17
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 15/02/2023