European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Materiale pentru birou
Materiale pentru birou
Solicitare сlarificări
Depunerea ofertelor
Calificarea ofertanților
Contract
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
2 741 .00 MDL
Tipul procedurii
Raportare achizițiile de valoare mică
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
GIMNAZIUL LOGOFTENI DIN R-NUL FALESTI
Raion
Făleşti
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1712223357187
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
GIMNAZIUL LOGOFTENI DIN R-NUL FALESTI
Număr naţional de înregistrare
1013620011731
Adresă
Făleşti, s. Logofteni
Oraș
s.Logofteni
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
5932
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Angela Grîu
Telefon
060423400
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
Agenție/oficiu național(ă)
Activitate principală
Economie și finanțe
Activitatea sectorială principală
Servicii de alimentare cu apă
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Angela Grîu
Telefon
060423400
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
e-licitatie.mdYPTENDER.MDachizitii.mdmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Materiale pentru birou
Cod CPV principal
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
2 741.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Materiale pentru birou
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
materiale de birou
Numărul lotului
16de87de-032f-4a94-a2f2-9abb634e6825
Status
Active
Locul livrării
5932, MOLDOVA, Făleşti, s.Logofteni, s. Logofteni
Descrierea achiziției:
Rechizite de birou
30100000-0 Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitate/ Unitate de măsură
30 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
25 MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
2 741.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
3290 MDL
Denumirea operatorului economic
SRL BABII-NORD
IDNO
1003602002864
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 13.03.2024 / Încheiere: 30.04.2024
Contractul nu se prelungește
Numărul contractului / facturii de plată
EAN000155607
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Raportare achizițiile de valoare mică
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1712223357187-PN-1712223357187
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
none
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
none
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
none
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1712223240508-FS-1712223307722
Valoarea
2 741.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: none