European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
consumabile medicale pentru anul 2024
consumabile medicale pentru anul 2024
03 May 2024
Solicitare сlarificări
07 May 2024
Depunerea ofertelor
10 May 2024
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
20 000 .00 MDL
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Statutul procedurii
Procedură anulată
Autoritate contractantă denumire
IMSP SR Floreşti
Raion
Floreşti
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1714733550351
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
IMSP SR Floreşti
Număr naţional de înregistrare
1003607150140
Adresă
Floreşti, str.Ştefan cel Mare 77
Oraș
or.Floreşti (r-l Floreşti)
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
5001
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Groza Svetlana
Telefon
025027009
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Groza Svetlana
Telefon
025027009
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
mtender.mdachizitii.mde-licitatie.mdYPTENDER.MD
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
consumabile medicale pentru anul 2024
Cod CPV principal
33600000-6 - Produse farmaceutice
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
20 000.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
consumabile medicale pentru anul 2024
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Capron din bobine Nr 7
Numărul lotului
2ec243da-2e8d-41c9-9643-9cbc1fa53b3e
Status
Cancelled
Locul livrării
5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), str.Ştefan cel Mare 77
Descrierea achiziției:
Capron din bobine Nr 7
33600000-6 Produse farmaceutice
Cantitate/ Unitate de măsură
200 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
20 000.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 15.05.2024 / Încheiere: 30.12.2024
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1714733550351-PN-1714733550351
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2024 / 11:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
07.05.2024 / 11:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
10.05.2024 / 11:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1714733486893-FS-1714733527634
Valoarea
20 000.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire duae.pdf
ID: 13466577-1c0e-4b31-8efc-328360b61df9-1714733621167
Data publicării: 03.05.2024 / 10:54
Invitaţie de participare anunt_de_participare.docx
ID: c5fb064b-2fea-4109-b2ba-92ecfa4c1662-1714733608186
Data publicării: 03.05.2024 / 10:54
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 03/05/2024