EUROPA PENTRU TINE! Află despre beneficiile și oportunitățile oferite Republicii Moldova de Uniunea Europeană

European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
servicii de PR&Comunicare 2024 România
servicii de PR&Comunicare 2024 România
20 Aug 2024
Solicitare сlarificări
01 Sep 2024
Depunerea ofertelor
08 Sep 2024
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
54 900 .00 EUR
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
IP Oficiul National al Viei si Vinului
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1724160280065
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
IP Oficiul National al Viei si Vinului
Număr naţional de înregistrare
1013620012945
Adresă
mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2004
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Cebotari Cristina
Telefon
060012327
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Cebotari Cristina
Telefon
060012327
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
YPTENDER.MDmtender.mdachizitii.mde-licitatie.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
servicii de PR&Comunicare 2024 România
Cod CPV principal
79400000-8 - Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
54 900.00 EUR
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
servicii de PR&Comunicare 2024 România
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Servicii de PR&Comunicare 2024 România
Numărul lotului
5c33d45a-accf-4b90-ade3-6ce45f63a3df
Status
Active
Locul livrării
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Tarii, 29
Descrierea achiziției:
servicii
79400000-8 Consultanţă în afaceri şi în management şi servicii conexe
Cantitate/ Unitate de măsură
17 Unitate
Prețul unitar (fără TVA)
EUR
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
54 900.00 EUR
Prețul total (inclusiv TVA)
EUR
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 09.09.2024 / Încheiere: 30.12.2024
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1724160280065-PN-1724160280065
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2024 / 11:52
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
01.09.2024 / 11:52
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
08.09.2024 / 11:52
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1724159919522-FS-1724160046596
Valoarea
54 900.00 EUR
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
achizitii.md
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire duae_ro_0 (2).doc
ID: c4a03331-1a7b-427e-abdb-85116373a8c0-1725018725253
Data publicării: 30.08.2024 / 11:52
Documentaţie de atribuire duae_ro_0 (2).doc
ID: c4a03331-1a7b-427e-abdb-85116373a8c0-1724162453771
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire rechizite bancare bank detalies.docx
ID: e4ee7cd8-9fc5-4e39-ac36-3e37bff0e806-1724162474664
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire stecificatie de pret-tehnica fin.docx
ID: f725eed4-2582-4ce5-b26e-04586d09c33e-1724162463173
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire declaratie activitate.doc
ID: cb0cd13d-e490-4b6a-9685-d763c0d55ff4-1724162423243
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire declaraţie oferta.docx
ID: e3141873-7e59-4673-8876-f02c7a7b0ada-1724162332467
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire declaratie_ro.doc
ID: c1fa33dd-bae1-4388-a601-0c30a52c31f0-1724162303827
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Documentaţie de atribuire anunt de participare.pdf
ID: 21ca736b-7055-4693-bfd4-d4815a5f957a-1724162268115
Data publicării: 20.08.2024 / 14:01
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 20/08/2024