European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Servicii de supraveghere tehnică( responsabil tehnic)
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) pentru lucrările de reparații la sediile ATAS Nord
10 Oct 2024
Solicitare сlarificări
12 Oct 2024
Depunerea ofertelor
17 Oct 2024
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
44 106 .00 MDL
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Statutul procedurii
Procedura nu a avut loc
Autoritate contractantă denumire
Agenția Teritorială de Asistență Socială Nord
Raion
Edineț
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1728567722729
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
Agenția Teritorială de Asistență Socială Nord
Număr naţional de înregistrare
1024601000024
Adresă
Edineț, str.Șoseaua Bucovinei 37b
Oraș
mun.Edineţ
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-4601
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Andruh Tatiana
Telefon
079915496
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Andruh Tatiana
Telefon
079915496
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
YPTENDER.MDe-licitatie.mdachizitii.mdmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică( responsabil tehnic)
Cod CPV principal
71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
44 106.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) pentru lucrările de reparații la sediile ATAS Nord
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic)la Lucrările de reparații la sediul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Briceni, str. Independenții nr.44, or. Briceni
Numărul lotului
a22298a1-abbe-40ab-8dfc-c373f4c34db0
Status
Unsuccessful
Locul livrării
MD-4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, str.Șoseaua Bucovinei 37b
Descrierea achiziției:
Servicii responsabil tehnic
71500000-3 Servicii privind construcţiile
Cantitate/ Unitate de măsură
1 Unitate
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
9 642.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 21.10.2024 / Încheiere: 31.12.2024
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic)la Lucrări de reparații la sediul Centrului de plasament pentru copii ”AMIC” din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Briceni, s. Larga, r-ul Briceni
Numărul lotului
521da01d-3648-49fa-8c75-5d2d89c11aaf
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic)la Lucrări de reparații la sediul Azilului pentru bătrâni Lipcani din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Briceni, str. Independenții nr.1, or.Lipcani, r-ul Briceni
Numărul lotului
be041567-295c-4f6e-a68b-750d04a87d5c
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) la Lucrări de reparații la sediul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Edineț, str. Șoseaua Bucovinei nr.37, et.1, or. Edineț
Numărul lotului
f6da20a0-cd17-425b-af5d-9308bced0659
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) la Lucrări de reparații la sediul Centrului de plasament pentru persoane în vârstă și cu dizabilități din cadrul Structurii Teritoriale de Asistență Socială Edineț, s. Onești, r-ul Edineț
Numărul lotului
135d9f5c-b915-48ca-8000-d01ddbc28167
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) la Lucrările de reparații A ACOPERIȘULUI la sediul Centrului de Asistență și Protecție Socială ” Sf. Mare Mucenic Gheorghe”, str. Sănătății nr. 4, or. Ocnița
Numărul lotului
7a2cad8b-e11e-44ab-9a31-3ff8612c3f4f
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) la Lucrările de reparații la sediul Centrului multifuncțional ”Renaștere”, str. Trandafirilor nr.18, or. Rîșcani
Numărul lotului
f3e9f577-a8bf-4475-8148-26f7fffcd472
Status
Unsuccessful
Titlu
Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic) la Lucrările de reparații la sediul Centrului de Asistență și Protecție Socială ”Sf. Mare Mucenic Gheorghe”, str. Sănătății nr. 4, or. Ocnița
Numărul lotului
df96cc1f-48ef-4449-bcbd-1b1267041e12
Status
Unsuccessful
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Achiziții de valoare mică
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1728567722729-PN-1728567722729
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2024 / 06:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
12.10.2024 / 06:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
17.10.2024 / 06:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1728567287797-FS-1728567572673
Valoarea
44 106.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Specificații tehnice caiet sarcini lot 8.signed (2).pdf
ID: 055bba76-5364-4425-875a-02407fb19e13-1728568276318
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot 7.signed (1).pdf
ID: 4819bcf5-aa39-42ea-bae7-eb82af6e5d0e-1728568268326
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot 6.signed (1).pdf
ID: fb52128d-bfa7-47ca-bf44-59982552b5ae-1728568263695
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot5.signed (2).pdf
ID: 64d72bd5-9bbd-4042-a57a-4806e42cb118-1728568255760
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot 4.signed (1).pdf
ID: 945c099e-56cf-409d-ac44-dcb9f158c3ec-1728568250586
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot3.signed (1).pdf
ID: 90f989a8-2944-47a5-880f-ac3d2534a19f-1728568244838
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot 2.signed (1).pdf
ID: 66ceb0b6-9c44-44dc-957f-bc94f151d8d1-1728568239004
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Specificații tehnice caiet sarcini lot 1.signed (1).pdf
ID: 28ef46b3-e240-4d1b-8fa3-32cb2d50b430-1728568233280
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Documentaţie de atribuire declaratie egibilitate.docx
ID: 4dad42eb-7db1-4401-8f90-2cf8d1a1e7e2-1728567900627
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Documentaţie de atribuire anunt simplificat.signed.pdf
ID: bd88af91-1ac0-4456-8876-040aa9325eb1-1728567792262
Data publicării: 10.10.2024 / 14:20
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 10/10/2024