European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Mobilier specializat pentru bloc operator și săli de pansamente
Mobilier specializat pentru bloc operator și săli de pansamente
10 Feb 2025
Solicitare сlarificări
21 Feb 2025
Depunerea ofertelor
06 Mar 2025
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
3 786 648 .00 MDL
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
IMSP Spitalul Clinic Republican„Timofei Moșneaga”
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1739195722333
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
IMSP Spitalul Clinic Republican„Timofei Moșneaga”
Număr naţional de înregistrare
1003600150783
Adresă
mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2025
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Natalia Țurcanu
Telefon
022403697
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Natalia Țurcanu
Telefon
022403697
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
YPTENDER.MDmtender.mde-licitatie.mdachizitii.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Mobilier specializat pentru bloc operator și săli de pansamente
Cod CPV principal
33190000-8 - Diverse aparate şi produse medicale
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
3 786 648.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Mobilier specializat pentru bloc operator și săli de pansamente
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Lot 1 Dulap 2 compartimente
Numărul lotului
f59912a4-ad03-4178-9cb6-1f4972eb8a03
Status
Active
Locul livrării
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Descrierea achiziției:
Lot 1 Dulap 2 compartimente
33192000-2 Mobilier medical
Cantitate/ Unitate de măsură
75 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
412 500.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 31.03.2025 / Încheiere: 31.12.2025
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Lot 2 Masa de lucru
Numărul lotului
fc6146c6-936d-4d5a-9f78-f82cfaff477f
Status
Active
Titlu
Lot 3 Masa pentru manipulare
Numărul lotului
89d5f2e8-f3e0-4b2d-84e5-3bae8b2114a1
Status
Active
Titlu
Lot 4 Scaun
Numărul lotului
34142d93-c2f6-4834-8003-3842cb74fc04
Status
Active
Titlu
Lot 5 Containere pentru dezinfectie
Numărul lotului
4b278d19-0164-41aa-bb8e-26b413d5423e
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 6 Containere pentru dezinfectie
Numărul lotului
bf063e87-5e69-475c-9939-6f28f01c5044
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 7 Crash cart
Numărul lotului
6741d29d-f407-4f5a-a9d7-8fa61040af90
Status
Active
Titlu
Lot 8 Masa pentru instrumente
Numărul lotului
16145552-c028-4879-8cb3-c3a14726bf34
Status
Active
Titlu
Lot 9 Masa de lucru sterila
Numărul lotului
560611b1-bcdd-40b7-bf1d-d2e92b3c058f
Status
Active
Titlu
Lot 10 Container
Numărul lotului
ec145cc5-089e-48a2-a74f-e28a2bb6c9ea
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 11 Stativ pentru perfuzii
Numărul lotului
0167e651-8e40-43cd-9179-e2791491a7f0
Status
Active
Titlu
Lot 12 Raft medical
Numărul lotului
2a7d8c85-8ac1-49d6-af59-057455078bd6
Status
Active
Titlu
Lot 13 Carucior instrumentar pentru transportarea containerelor cu instrumentar medical. (2 rafturi)
Numărul lotului
7696a28b-09f5-40ef-a68e-e0b32da569a6
Status
Active
Titlu
Lot 14 Carucior pentru transportarea produselor parafarmaceutice
Numărul lotului
4fa55dbc-9ddb-4518-8d34-6026d22a5904
Status
Active
Titlu
Lot 15 Suport pentru deseuri medicale (11-13 litri)
Numărul lotului
a10d1848-3e6f-4a56-8e42-211dbe099bed
Status
Active
Titlu
Lot 16 Suport pentru instrumentar
Numărul lotului
d0a433c3-f8c1-4999-8f7c-88be1cba6172
Status
Unsuccessful
Titlu
Lot 17 Masa pentru instrumente tip BOBROV
Numărul lotului
1b820f2b-6ce0-4c57-9a08-c5d2631d332e
Status
Active
Titlu
Lot 18 Masa pentru containere sterile
Numărul lotului
3a7d3ade-02cf-4b0d-94bc-cf6e547d0892
Status
Active
Titlu
Lot 19 Masa pentru instrumente MAYO
Numărul lotului
c7217ae0-2be1-48bd-9020-62ccdfc3f580
Status
Active
Titlu
Lot 20 Suport pentru casolete
Numărul lotului
241d290d-e376-422f-852d-706cd664d813
Status
Active
Titlu
Lot 21 Masa pentru instrumente
Numărul lotului
b8402663-3e35-43e6-860e-08cdbb1e7126
Status
Active
Titlu
Lot 22 Dispozitiv și bahile
Numărul lotului
3c38e502-918c-4c21-981a-09c8450e3529
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1739195722333-PN-1739195722333
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2025 / 08:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
21.02.2025 / 08:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
06.03.2025 / 08:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1739195408956-FS-1739195664213
Valoarea
3 786 648.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
achizitii.md
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire anunt de participare (2).pdf
ID: 63cc4565-8d31-4048-8e7e-2689e7422950-1739198311973
Data publicării: 10.02.2025 / 14:38
Documentaţie de atribuire anunt de participare.pdf
ID: 63cc4565-8d31-4048-8e7e-2689e7422950-1739195781605
Data publicării: 10.02.2025 / 13:59
Documentaţie de atribuire duae_ .doc
ID: 51520792-7c33-46e5-8c81-e8a770ecdaf2-1739195780884
Data publicării: 10.02.2025 / 13:59
Documentaţie de atribuire necesar si poze de referinta.xlsx
ID: f0047853-1494-4ac8-a88e-c444ae2b9be0-1739195780847
Data publicării: 10.02.2025 / 13:59
ID: be2365b6-aac8-4164-a28c-8cf56c864cca-1739195779984
Data publicării: 10.02.2025 / 13:59
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 10/02/2025