Consumabile pentru cardiologia intervențională - stenturi (până la rezultatele CAPCS) anul 2025 COP
Consumabile pentru cardiologia intervențională - stenturi (până la rezultatele CAPCS) anul 2025 COP
07 Mar 2025
Solicitare сlarificări
12 Mar 2025
Depunerea ofertelor
15 Mar 2025
Perioada de licitaree
17 Mar 2025
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
799 200
.00
MDL
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Statutul procedurii
Calificarea ofertanților
Autoritate contractantă denumire
IMSP SCM Sf.Treime
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1741329670985
Anunț de
participare
participare
Clarificare și
modificări
modificări
Procedura de
contestare
contestare
Licitație electronică
Ofertele
electronice
electronice
Evaluarea
ofertelor
ofertelor
Atribuirea
contractului
contractului
Raport de
procedură
procedură
Autoritatea contractantă
Denumire oficială
IMSP SCM Sf.Treime
Număr naţional de înregistrare
1003600152592
Adresă
mun.Chişinău,
Alecu Russo 11/1
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
2068
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefon
+37322438237;
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefon
+37322438237;
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Consumabile pentru cardiologia intervențională - stenturi (până la rezultatele CAPCS) anul 2025 COP
Cod CPV principal
33100000-1 -
Echipamente medicale
Tipul contractului
Bunuri
Valoarea totală estimată fără TVA
799 200.00
MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Consumabile pentru cardiologia intervențională - stenturi (până la rezultatele CAPCS) anul 2025 COP
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Stent coronarian Cobalt-Crom, medicamentos – Everolimus
Numărul lotului
1f5f45e1-8379-43c8-9f48-c21de7321c1d
Status
Active
Locul livrării
2068,
MOLDOVA,
mun.Chişinău,
mun.Chişinău,
Alecu Russo 11/1
Descrierea achiziției:
-Materialul stentului Co-Cr, compatibil la examinari prin rezonanta magnetica. -Matrix complet cu lungimi 8,12,15,18,23,28, 33,38mm si diametre 2.0-2,25-2,5-2,75-3,0-3,5-4,0 mm acoperind astfel un toate tipurile de leziuni. -Polimer fix cu substanta activa Everolimus. -Stenturile de 3.5 si 4 mm diametru sa ajunga la 5.5 mm diametru dupa postdilatare fara sa se scurteze (0% foreshortening). -Varful balonului sa fie lipit proximal de umerii balonului astfel incat accesul in leziunile calcificate as fie cat mai facil. -RBP 14-16atm. -Diametrul suprafetei ariei celulei sa fie de cel putin 1.67 mm pentru stentul de 3mm, pentru un acces facil in side branch. -Sa prezinte peste 100 studii clinice pe mai mult de 100.000. de pacienti din care sa reiasa siguranta si eficienta stentului. -Un diametru de trecere cat mai mic, la stentul e 3mm cu 18 mm, diametrul sa fie sub 0.039 inch pentru o traversare facila prin leziunile calcificate si vase mici. -Grosimea strutului <0.0033inch. -Obligativitatea de a avea lungimi de 38mm pentru orice diampetru. Necesitatea DAPT de 1 luna.
33100000-1 Echipamente medicale
Cantitate/ Unitate de măsură
90 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
799 200.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 17.03.2025 /
Încheiere: 31.12.2025
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Cerere Oferte de Prețuri
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică
va fi folosită
Informaţii suplimentare despre licitaţia electronică:
Data începerii:
17.03.2025
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: №
ocds-b3wdp1-MD-1741329670985-PN-1741329670985
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2025 / 12:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
12.03.2025 / 07:30
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
none
Pentru proceduri electronice de licitare:
la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare:
negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1741329394121-FS-1741329413963
Valoarea
799 200.00
MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
- Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
- Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
- Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
- MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
- Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
- Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
- Aceasta nu este o achiziție recurentă.
- Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
- Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire
anexa nr.24 model-contract.docx
ID: 01a4def3-bbc8-4114-a9f9-56483e1f6201-1741329739714
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anunt_de_participare_nou_consum.angio stenturi.semnat.pdf
ID: dba517dd-bf85-4a40-bb10-7ea42a4dc1a6-1741329739691
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
ID: bf68701d-9926-472f-835b-4b9ea58ed78d-1741329739685
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.22 specificații tehnice.docx
ID: 71cb4ad2-7916-41fa-9182-e3772f9b32fc-1741329739685
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
ID: 8e0e7dde-4244-45be-9d47-6963d0d09676-1741329739640
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
caiet de sarcini.docx
ID: 99d5cc77-9a1c-4579-9346-128638f88e3c-1741329739615
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
duae_nou.doc
ID: 0fde3cee-f607-4d76-8e78-e61c9dca25ef-1741329739571
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.7 cerere de participare.docx
ID: 246bcd2d-f834-479a-a3f3-3bd141c71179-1741329739561
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.23 specificații de preț.docx
ID: 90e469a1-d1c4-4589-85be-268a7867d459-1741329739511
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Documentaţie de atribuire
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
ID: 8eeaff4d-f47e-4c9b-9f89-92e5a077f12f-1741329739384
Data publicării: 07.03.2025 / 06:45
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare
Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.
-
Operatorul economic poate depune o contestație în :
- 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
- 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
- Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
- În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului:
07/03/2025