European flag
MF
Dezvoltat cu sprijinul Ministerului Finațelor
Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de autoclavare, de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente, de împachetare, electrocardiograf) existente la IMSP AMT Centru.
Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de autoclavare, de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente, de împachetare, electrocardiograf) existente la IMSP AMT Centru.
25 Mar 2025
Solicitare сlarificări
04 Apr 2025
Depunerea ofertelor
15 Apr 2025
Calificarea ofertanților
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
63 755 .00 MDL
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Statutul procedurii
Solicitare сlarificări
Autoritate contractantă denumire
IMSP AMT Centru
Raion
mun.Chişinău
Numărul de notificări
OCDS-B3WDP1-MD-1742891290828
Autoritatea contractantă
Denumire şi adrese
Denumire oficială
IMSP AMT Centru
Număr naţional de înregistrare
1003600153267
Adresă
mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Oraș
mun.Chişinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD2001
Țară
MOLDOVA
Persoană de contact
Aliona Turcanu
Telefon
022275121
Adresa principală: (URL)
n/a
Adresa profilului cumpărătorului: (URL) / Profilul cumpărătorului / Anunțul de intenție
Tipul cumpărătorului
n/a
Activitate principală
n/a
Activitatea sectorială principală
n/a
Comunicare
Documentele de achiziţii publice sunt disponibile pentru acces direct, nerestricţionat, complet si gratuit la:(URL):
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de la
Aliona Turcanu
Telefon
022275121
Ofertele sau cererile de participare trebuie depuse în format electronic prin:
achizitii.mde-licitatie.mdYPTENDER.MDmtender.md
Obiect
Scopul achiziției
Titlu
Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de autoclavare, de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente, de împachetare, electrocardiograf) existente la IMSP AMT Centru.
Cod CPV principal
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul contractului
Servicii
Valoarea totală estimată fără TVA
63 755.00 MDL
Criteriul de atribuire
Prețul cel mai scăzut
Descriere succintă
Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de autoclavare, de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente, de împachetare, electrocardiograf) existente la IMSP AMT Centru.
Informații privind loturile
Acest contract este împărţit în loturi
Pot fi depuse oferte pentru toate loturile
Descriere
Titlu
Lotul 1-Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente) (la necesitate).
Numărul lotului
e89d7c9e-be50-489a-9e05-1da4b86d5b2c
Status
Active
Locul livrării
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Descrierea achiziției:
Mașină de spălat instrumente-Melaclean, Anul producerii 2008-2010, 3 unităţi
50400000-9 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitate/ Unitate de măsură
6 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Masina pentru termodezinfectie-WD15, Anul producerii 2014, 1 unitate
50400000-9 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitate/ Unitate de măsură
6 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Masina pentru termodezinfectie-MELAtherm10, Anul producerii 2012, 1 unitate
50400000-9 Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitate/ Unitate de măsură
6 Bucata
Prețul unitar (fără TVA)
MDL
Valoarea estimată a achiziției fără TVA
9 120.00 MDL
Prețul total (inclusiv TVA)
MDL
Durata contractului, a acordului-cadru sau a sistemului dinamic de achiziții
Începere: 17.04.2025 / Încheiere: 31.12.2025
Contractul nu se prelungește
Informații privind ofertele alternative
Ofertele alternative nu vor fi acceptate
Informații cu privire la opțiuni
Fără opțiuni
Titlu
Lotul 2- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical de autoclavare (la necesitate).
Numărul lotului
3c4d4f35-79b3-4a18-875e-22da2b7363fc
Status
Active
Titlu
Lotul 3- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical (de termodezinfecţie, maşină de spălat instrumente) (la necesitate).
Numărul lotului
1d64b64d-c2e3-48e9-b743-f8a9ea9d5059
Status
Active
Titlu
Lotul 4- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical(la necesitate).
Numărul lotului
89d2ae82-e1bb-4bf3-b1e7-b129588dfe1a
Status
Active
Titlu
Lotul 5- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical de fizioterapie (la necesitate).
Numărul lotului
d00b6a53-573c-47ee-911f-a73e17241169
Status
Active
Titlu
Lotul 6- Servicii de mentenanță preventivă și mentenanță corectivă a utilajului medical de fizioterapie (la necesitate).
Numărul lotului
9d7e960a-6ee8-4888-8f61-61034033c7ae
Status
Active
Procedură
Descriere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Procedura a fost inclusă în planul de achiziții al autorității/entității contractante
Nu
Informații despre licitația electronică
Licitație electronică nu va fi folosită
Informații administrative
Publicare anterioară privind această procedură
Anunț de intenție: № ocds-b3wdp1-MD-1742891290828-PN-1742891290828
Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2025 / 07:00
Data estimată a expedierii invitațiilor de prezentare a ofertelor sau de participare către candidații selectați
04.04.2025 / 07:00
Ofertele sau cererile de participare se prezintă în limba specificată în documentaţia de atribuire.
Română, Rusă
Condiții de deschidere a ofertelor
15.04.2025 / 07:00
Pentru proceduri electronice de licitare: la expirarea termenelor de depunere, MTender va dezvălui formularul de ofertă sau cererea de participare online pe portalul MTender și va genera un document electronic cu o înscriere privind deschiderea.
Pentru proceduri ne-electronice de licitare: negociere cu publicarea prealabilă a unui anunț de participare, dialog competitiv, concurs de soluții, parteneriat pentru inovare
Bugetului
Defalcarea bugetului
Fundings source ID
OCDS-B3WDP1-MD-1742891131024-FS-1742891254923
Valoarea
63 755.00 MDL
Motivul achiziției
n/a
O scurtă descriere cu text liber a bugetului
n/a
Informații complementare
Informații privind fluxurile de lucru electronice
  • Se va utiliza sistemul de comenzi electronice.
  • Se va accepta facturarea electronică prin e-Factura.
  • Se vor utiliza plăți electronice în valuta națională (MDL).
  • MTender nu necesită utilizarea de instrumente și dispozitive care nu sunt în general disponibile pentru comunicații electronice.
  • Utilizarea dispozitivelor mobile nu este recomandată pentru participarea la licitația electronică.
Informații suplimentare
  • Contractul nu implică achiziții în comun și nu este atribuit de ACA.
  • Aceasta nu este o achiziție recurentă.
  • Termenul minim pe parcursul căruia ofertantul trebuie să mențină valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la deschiderea ofertelor.
  • Neîndeplinirea obligațiilor de către Operatorul Economic selectat de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, dacă este cazul, sau de a semna contractul constituie motive suficiente pentru revocarea atribuirii contractului și pierderea garanției pentru ofertă.
Documentația de atribuire
Documentaţie de atribuire duae tip nou.doc
ID: 0dce0c68-2a32-499e-b34e-3a84e39ba257-1742891415031
Data publicării: 25.03.2025 / 08:57
Documentaţie de atribuire documentație standart .docx
ID: 578a470b-49fb-45a1-820c-ca7bb5b0b568-1742891408094
Data publicării: 25.03.2025 / 08:57
Invitaţie de participare anunț de participare .pdf
ID: 95b5bac7-ceca-496a-a784-2eaa4d15bd9d-1742891324459
Data publicării: 25.03.2025 / 08:57
Procedura de contestare
Denumire oficială
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresă
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 124, et. 4
Oraș
Chișinău
Cod NUTS
n/a
Cod poștal
MD-2001
Țară
Republic of Moldova
E-mail
contestatii@ansc.md
Telefon
+373 22 820 652
Fax
+373 22 820 651
Adresa principală: (URL)
Procedura de contestare

Operatorul economic care are interes în atribuirea unui contract de achiziție publică și dorește să depună o contestație la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor va trebui să se conformeze procedurilor prevăzute la art. 82-86 din Lege. Se pot solicita măsuri interimare și suspendarea procedurii.

  1. Operatorul economic poate depune o contestație în :
    1. 10 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat nelegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege.
    2. 5 zile începînd cu ziua următoare luării la cunoştinţă, în condiţiile Legii, a unui act al autorităţii contractante considerat ilegal, în cazul în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4 din Lege, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin.(3) Lege
  2. Depunerea contestaţiei care se referă la acte ale autorităţii contractante care sînt emise sau au loc înainte de deschiderea ofertelor se efectuează cu respectarea termenelor prevăzute la alin. (1) art. 83 din Lege, însă nu mai tîrziu de data-limită de depunere a ofertelor stabilită de către autoritatea contractantă, și cu respectarea prevederilor art. 35 din Lege.
  3. În cazul în care contestaţia prevăzută la alin. (1) art. 83 din Lege se referă la documente publicate în mod electronic, data luării la cunoştinţă se consideră data publicării acestora.
Data publicării online a anunțului: 25/03/2025